Obuka srednjeg menadžmenta

Vođenje korisničkog servisa

Ovaj trening će omogućiti učesnicima da nauče kako da:

  • Identifikuju načine uspostavljanja veza između korisničkog centra i biznis prakse,
  • Razviju veštinu i praksu, koje su osnovni elementi koje treba da poseduje menadžer korisničkog servisa,
  • Prepoznaju šta zaposleni očekuju od rukovodioca da bi bili potpuno angažovani,
  • Prepoznaju ko su njihovi korisnici i šta oni očekuju,
  • Razviju strategije kako da stvore angažovane zaposlene i zadovoljne korisnike.

Otklanjanje konflikata/kritični elementi

Ovaj trening će omogućiti učesnicima da nauče :

  • Šta su konflikti i kako mogu da nastanu,
  • Pet najčešćih konfliktnih stilova,
  • Kako se pozitivna informacija nameće kroz ne-verbalnu i verbalnu komunikaciju,
  • Neke efikasne tehnike za intervenciju,
  • Kako da ojača poverenje i moral zaposlenih,
  • Kako biti siguran u njihovu sposobnost da upravljaju konfliktima.

Napraviti dobar tim

UP life Obuka srednjeg menadžmenta

  • O različitim vrstama timova,
  • Kako da razviju pravila tima,
  • Osnovne teze „ugovora“ medju članovima tima,
  • Kako da razviju timski stil,
  • Načinima da postanu bolji timski igrači,
  • Načine da razviju poverenje u timu,
  • Dva modela razvoja tima.

Upravljanje performansama zaposlenih

  • Važnost postojanja izveštaja o dostignućima zaposlenih,
  • Kako postaviti ciljeve sebi i zaposlenima kojima rukovodite,
  • Veštine feedback-a, slušati i postavljati pitanja,
  • Dokumentovati razgovor sa zaposlenim,
  • Kako obezbediti da izveštaj bude pravno validan.

Pametno zapošljavanje i tehnike intervjuisanja

  • Analiza koliko košta organizaciju kada se donose loše odluke o prijemu zaposlenog,
  • Razviti pravi intervju proces,
  • Pripremiti bolje oglase za privlačenje zaposlenih i koristiti razna tržišta,
  • Razviti dobre opise poslova,
  • Koristiti tradicionalna, bihejvioralna, holistička, situaciona (kritični incident tehnike) pitanja na intervju-u,
  • Poboljšati komunikacijske veštine,
  • Intervjuisati teške kandidate,
  • Provera referenci.

Motivacija zaposlenih

Nije tajna. Zaposleni koji se osećaju dobro vrednovanim i priznatim za posao koji obavljaju su više motivisani, odgovorniji i produktivni. Ovaj trening će pomoći supervizorima i menadžerima da kreiraju dinamičniji, lojalniji i produktivniji tim. Trening je osmišljen specijalno za menadžere da prepoznaju šta zaposleni žele i da im omogući polaznu tačku da stvore šampione.

Treningom će polaznici naučiti:

  • Šta je motivacija,
  • Motivacione teorije i kako ih primeniti,
  • O štapu i šargarepi,
  • Kako strah i želje utiču na motivaciju zaposlenih,
  • Kako kreirati motivacionu klimu i posao.

Veštine prezentacije

UP life vestine prezentacije
Veliki prezenteri imaju dva jedinstvena kvaliteta, odgovarajuće veštine i samopouzdanje. Ovo samopouzdanje potiče od toga što tačno znaju šta hoće da kažu i sigurni su u svoje komunikacijske veštine. Na ovom treningu ćete dovesti svoje prezenterske i govorničke veštine do savršenstva.

Poslovni sastanci

Sastanci dolaze u svim oblicima i veličinama od zvaničnih poziva do kratkih susreta na hodniku…

Na kraju treninga, učesnici će:

  • Razumeti vrednost sastanka kao menadžerskog oruđa,
  • Prepoznati kritičan korak u planiranju koji čini sastanak efektivnijim,
  • Identifikovati načine koji mogu pomoći u stvaranju bezbednog foruma za diskusiju,
  • Razviti praktične tehnike koje sprečavaju kontraproduktivno ponašanje.

Pregovaranje

Kao zaključak ovog treninga učesnici će:

  • Razumeti koliko često pregovaramo i shvatiti prednosti dobrih pregovaračkih veština,
  • Prepoznati važnost priprema za proces pregovaranja, bez obzira na okolnosti,
  • Identifikovati nekoliko stilova pregovaranja, njihove prednosti i mane,
  • Razviti strategije protiv teških i nekorektnih pregovaračkih tehnika,
  • Naučiti veštine razvijanja alternativa i prepoznavanja mogućnosti,
  • Imati mogućnost da vežbaju ove veštine u pozitivnom i podržavajućem ambijentu.

Javni nastup

Da li ste nervozni kada imate prezentaciju? Da li vam je teško da ostvarite laku komunikaciju na okupljanjima i prijemima? Ako je tako, ovaj trening je baš za Vas! On je namenjen svima koji žele da poboljšaju svoje govorničke veštine u nezvaničnim situacijama. Daćemo vam samopouzdanje i veštinu da se povežete sa drugima u neočekivanim situacijama i pred manjim grupama.
Ovaj trening ima za cilj da poboljša Vaše veštine i da Vam predstavi neke nove tehnike koje će Vam omogućiti prednost kada imate prezentaciju, kada Vam postave teška pitanja, ili kada treba da predstavite neku kompleksnu ideju. Trening uključuje mnogo vežbi pripreme i izvođenja govora pred različitim ljudima i u različitim situacijama.

Upravljanje vremenom

Vreme je novac, a kako vreme prolazi, mnogo novca izgubimo zbog loše organizovanosti. Ovaj trening će Vam pomoći da napravite prioritete što će poboljšati Vašu efikasnost na poslu. Naučićete kako ćete se najbolje snalaziti u Vašem radnom prostoru, napraviti plan aktivnosti, kako ga najbolje koristiti, kako reći ne bez griže savesti i delegirati deo svog posla drugim zaposlenima. Ovaj trening je pun ideja za organizovanje svog radnog okruženja i svog radnog dana.

Razvoj visoko kvalitetnih timova

Ovaj trening će naučiti učesnike da:

  • Raspoznaju vrste timova,
  • Razviju timski rad kroz 12 karakteristika efikasnih timova,
  • Poverenje u timu utiče na grupnu dinamiku,
  • Prepoznaju ključne elemente koji čine snažni tim i način da se to implementira,
  • Razviju strategije prevladavanja konflikata u timu,
  • Koriste planirane akcije i analize radi veće uspešnosti tima.

Upravljanje projektima osnovni

Ovaj trening će naučiti učesnike :

  • Kako da definišu projekat i upravljaju projektima,
  • Kako da identifikuju koristi projekta,
  • Da identifikuju faze i cikluse projekta,
  • Kako promovisati ideje,
  • Koji delovi projekta imaju prioritet,
  • Kako osmisliti projekat, uključujući ciljeve i viziju,

Upravljanje projektima – napredni

UP life upravljanje projektima
Ovaj trening će pomoći učesnicima da nauče kako da:

  • Izbruse upravljačke sposobnosti kod zaposlenih,
  • Izaberu tim ili da od dodeljenog naprave najbolji,
  • Drže projekat na pravom putu,
  • Razviju projektni komunikacijski plan,
  • Sarađuju sa sponzorima i izvršnim direktorima.

Umetnost delegiranja

Efektivno delegiranje je jedna od najvrednijih veština svih majstora u svom poslu. To smanjuje obim posla i razvija veštine zaposlenih. Delegiranje je priprema zaposlenih za složenije poslove, a istovremeno i za druge mogućnosti u karijeri.
Naučiti delegirati je često najkomplikovanija veština za menadžere. Medjutim, ovo se može naučiti. Na ovom treningu ćemo istražiti mnoge mogućnosti delegiranja, uključujući kome i kada se delegira. Takođe ćemo proći korak po korak kroz proces delegiranja, da bi videli gde leže sve zamke i šta možemo učiniti sa njima.

Ovaj trening će pomoći učesnicima da nauče kako:

  • Identifikovati različite načine delegiranja zadataka,
  • Koristiti osam koraka za efikasno delegiranje,
  • Dati bolja uputstva za bolje rezultate,
  • Postaviti bolja pitanja i slušati,
  • Prepoznati zamke delegiranja i kako ih izbeći,
  • Testirati svoje veštine delegiranja.

Profesionalni supervizor

Uz niz novih izazova i odgovornosti sa kojima se susreću novi supervizori obuka im je potrebna više nego ikada pre. Naučiti kako upravljati svojim zaposlenima na osnovu pokušaja i greške, a da ih to ne obeshrabri. Ovaj trening može da pomogne da se prevladaju mnogi problemi koji novog „šefa“ mogu da opterete.

Mentorisanje i koučing

Ovaj trening će pomoći učesnicima da nauče kako da:

  • Koriste koučing i da razviju svoj tim,
  • Razviju veštine koje će poboljšati individualne performanse,
  • Prepoznaju vrednosti zaposlenih i daju im feedback koji im je potreban za uspeh,
  • Identifikuju probleme sa kojima se suočavaju zaposleni i pomognu im da to isprave.