Obuka prodajnog osoblja

UP life Obuka prodajnog osoblja

Veštine upravljanja prodajom

Ukoliko ste vi od onih prodavaca koji uvek vrebaju mogućnost da saznaju šta je potreba potencijalnog korisnika, te ukoliko na taj način zatvarate prodaju, ovaj trening će vam pomoći da dobro isplanirate, pripremite ponudu i prezentaciju koja je usmerena na korisnikove želje, koja će smanjiti broj prigovora na koje niste računali i koja će poboljšati vaš ukupan procenat uspešnosti u prodaji.

Uspešna prodajna prezentacija

Na ovom treningu učesnici će naučiti kako da:

  • Identifikuju ključne elemente kvalitetne ponude
  • Napišu ponudu koja sigurno dobija
  • Dovedu do savršenstva prvi utisak, uključujući garderobu i stisak ruke
  • Se osećaju mnogo prijatnije i profesionalnije u direktnoj prodaji

Strategija prodajne komunikacije

Na ovom treningu učesnici će naučiti kako da:

  • Identifikuju uobičajene probleme u komunikaciji
  • Razviju veštinu postavljanja pitanja
  • Identifikuju šta njihove neverbalne poruke govore drugima
  • Razviju veštinu aktivnog i empatijskog slušanja
  • Prevaziđu teške situacije
  • Koriste asertivnost

CRM – komunikacija sa klijentima

Učesnici će na ovom treningu upoznati različite faze Customer Relationship Management-a (CRM) i analiziraju ključne komponente CRM-a.

Na ovom treningu učesnici će naučiti kako da:

  • Razumeju uslove i benefite CRM-a sa stanovišta kompanije.
  • Analiziraju različite komponente CRM plana.
  • Identifikuju kako CRM kreira vrednost za kompaniju i klijente.
  • Identifikuju šta ima najveći uticaj na CRM.

Uspešna prodaja

Istraživanje je ključ vaše uspešne prodaje. Vaš uspeh danas je rezultat istraživanja koje ste uradili pre šest meseci. Na ovom treningu, učesnici će naučiti kako da postanu vešti u građenju mreže. Posle treninga, učesnici će saznati koga i kako ciljati u prodaji i zapamtiti da uvek treba istraživati. Istraživanje je zagrejavanje razgovora koji bi u suprotnom ostali veoma hladni i kratki, praćenje svojih starih i tuđih tragova, ali i druženje. Takođe će izgraditi lične istraživačke planove da bi obezbedili svoju budućnost.

Telefonska prodaja

Nikada nećemo prestati da učimo kako da poboljšamo svoje prodajne sposobnosti. Skoro da nema prodavca koji bar jedan deo svog vremena ne provede prodajući preko telefona. Možda je sada vreme da ocenite kako koristite telefon i kako se to ukapa u vašu prodajnu i marketing kombinaciju. Telefon može da popravi, pojača, a nekada i da zameni značenje marketinga i prodaje. Ovaj lični pristup može da poveća vaš prodajni uspeh.
Ovaj trening će vam poboljšati komunikacijske sposobnosti, ojačati veštinu ubeđivanja i osloboditi vas u nameri da svaki prodajni poziv prilagodite drugoj ličnosti i situaciji u kojoj se nalazi.

Prodavati pametnije

Nije tajna da se prodaja promenila u poslednjih nekoliko godina. Ovo je uzbudljiva i dinamična profesija, ali nju prati i manjak razumevanja, sve više u poslednje vreme. Prodavci koji koriste tašna-mašna tehniku računajući na brzi i jednokratni udarac i šaljivdžije su potisnuti, a njihovo mesto je zauzela nova generacija prodavaca koji su visoko obučeni stručnjaci, sa karakteristikama kao što su poštenje, pouzdanost i kompetentnost.
Današnji top prodavci identifikuju potrebe i ubeđuju potencijalne klijente da odgovore šta će biti uzajamno zadovoljstvo i za prodavca i kupca. Ovaj trening će pomoći da razvijete ove veštine osposobljavajući vas da prodajete pametnije.