Liderstvo putem motivacionih priča

Trening - Liderstvo putem motivacionih priča

 

Neke od najuspešnijih kompanija koriste pričanje priča kao lidersko sredstvo. Organizacije kao što su Microsoft, Motorola, Saatchi & Saatchi, Procter & Gamble, NASA i World Bank su među njima. One to rade na nekoliko načina. Neke imaju svoje pripovedače čiji je posao da snimaju i podele svoje najvažnije priče. U Nike-u su svi rukovodioci korporativni pripovedači. Druge kompanije uče ovim veštinama pripovedanja njihove najznačajnije rukovodioce. Kimberly-Clark, na primer, redovno obučava svoje rukovodioce ovom zanatu. 3M je naložio da se “bullet-i” na prezentacijama zamene pričanjem “strateških priča”. P&G je angažovao filmske reditelje kako bi njihovi menadžeri postali bolji u vođenju zaposlenih putem pripovedanja. A neki od pripovedača iz Motorola-e su se pridružili improvizovanim pozorišnim trupama da bi izbrusili svoje veštine pričanja.

Na koji način pripovedanje pomaže liderima da budu efikasniji?

Pripovedanje je korisno u mnogo više situacija nego što većina lidera može da pretpostavi. Najveće koristi su: inspiriše organizaciju, postavlja viziju, uči važne lekcije, definiše organizacionu kulturu i vrednosti, objašnjava ko ste i u šta verujete.

Zašto je umetnost pričanja priča toliko važna za lidere?

Zato što ljudima ne možete da naredite da budu kreativni, ili motivisani ili da budu angažovani na poslu. Ljudski mozak ne funkcioniše na taj način. Sve to možete sa dobrom pričom. Ne možete im narediti da “čitaju pravila”, jer se ona najčešće ne čitaju, ali im možete ispričati priču o ženi koja je sledila pravila i dobila povišicu. U svakom slučaju, priča je efikasnija od naredbe.

Svaka organizacija ima svoje priče, samo pobedničke znaju da iskoriste te priče!

Zaposleni će svakako pričati priče o vašoj organizaciji, hteli vi to ili ne. Srećom, možete da im pomognete u izboru priča. Način na koji ćete to da uradite? Prvo vi njima ispričajte priču!

Kome je trening namenjen:

Trening je namenjen svima koji žele da budu lideri u punom smislu reči, a to znači motivatori i inspiratori.
Na ovom treningu, lideri će naučiti kako da:

  • pronađu/stvore priču koju će da ispričaju,
  • prevladaju izazove sa kojima će se suočiti,
  • motivišu,
  • utiču na emocije, jer su one presudne za donošenje odluka,
  • budu konkretni iako koriste metafore,
  • koriste narativni stil.

Trening je namenjen svima koji žele da budu lideri u punom smislu reči, a to znači motivatori i inspiratori.

Prijava za trening

Naziv treninga: Liderstvo putem motivacionih priča

Podaci o polazniku:
(* obavezna polja)

Ime i prezime *

Zanimanje

Stručna sprema

Mobilni telefon

E-mail *

Dodatne informacije